نگاهی به گذشته وبرنامه ریزی آینده

این وبلاگ برای نسل جوان امروز بازتاب یافته است امید میکنم که دوباره فرهنگ گذشته خویش را با خرد گرایی زنده کنیم

نگاهی به گذشته وبرنامه ریزی آینده

این وبلاگ برای نسل جوان امروز بازتاب یافته است امید میکنم که دوباره فرهنگ گذشته خویش را با خرد گرایی زنده کنیم

اندیشه ها

اندیشه ها
هر شب ترا به لوح ، اندیشه های خود
تصویر میکنم
با چراغ خاطرت این کلبه
تنویر میکنم
در لابلای حرف دل ، آهنگ می شویی
پای کلام به زلف تو
زنجیر میکنم
مجنون وار ، با در و دیوار صحبتم
عادت شده ، و نالۀ
شبگیر میکنم
بیا ، ساز سرودهای خسته ام بشنو
که در نبود تو پیراهنی ، امید خودم
چیر میکنم
«آریا » در اندیشۀ فردای باطلی
دارد بپای تو ، جوانی را چسان
پیر میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد