نگاهی به گذشته وبرنامه ریزی آینده

این وبلاگ برای نسل جوان امروز بازتاب یافته است امید میکنم که دوباره فرهنگ گذشته خویش را با خرد گرایی زنده کنیم

نگاهی به گذشته وبرنامه ریزی آینده

این وبلاگ برای نسل جوان امروز بازتاب یافته است امید میکنم که دوباره فرهنگ گذشته خویش را با خرد گرایی زنده کنیم

پاکستان پاکستان مرگ به نیرنگ تو


پاکستان پاکستان مرگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما می چکد از چنگ

درست به یاد دارم پدرم خدا بیامرز میگفت که یک زمانی ایرانی ها این ترانه را علیه امریکا میخواندند اما امروز این ترانه به اوضاع کشورم صدق میکند از اینکه پاکستان پی هم کوشش دارد تا دریای خون را درین سرزمین جاری کند و سیاست مداران خونخوار پاکستان برای جوانان میهن ما کفن دوخته و ملاها های پاکستان با خون همدیاران مان درختان ذقوم خویش را ابیاری میکنند گویا که خون ما آب هست . در چنین یک حالت نفر اول کشور ما ایشان را برادر خطاب نموده ومیگوید اگر امریکا بالای پاکستان حمله کند در کنار شما می باشیم ودر عوض پاکستان عزت وابروی افغانستان را درکنفرانس بن تحریم میکند .
سیاستمداران ما پیوسته از پاکستان ترسیده اند و حق به جانب نیز می باشند چون دوسیه های ایشان هنوز هم درپاکستان موجود می باشد وپاکستان خوب از این ضعف استفاده نموده کشور ما را گودال بدبختی ها ساخته و خود را آباد و آبادتر می سازد گاهی مسله زبانی را دامن می زند گاهی هم مذهبی راو خوب از ضعف های افغانستان آگاه می باشد. این پرورشگاه تروریز م باز هم در روز عاشورا خود را نشان داد که ما هیچگاه نمی خواهیم که کشوری در پهلوی ما عرض اندام کند و بیش از ۲۰۰ تن کشته زخمی را برای افغانستان هدیه داد وگویا که انتقام سربازان اشغال گر خویش را گرفته هست که این خودش نوع از نیرنگ پاکستان می باشد.
پس به جوانان ونوجوانان واندیشمندان راستین سرزیمن ۷ هزار ساله لازم است که دشمن خود را بشناسند که همانا پاکستان می باشد و بر علیه این کشور همین شعار را بر زبان جاری کنند :
پاکستان پاکستان مرگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
تا آینده ها فریب این کشور را نخورند وواقعیت ها برای نسل آینده نوشته شود تا بتوانند گذشته خویش را مطالعه نموده آینده خویش را بنویسند اینگونه می شود که یک سرزمین بدور از خشنونت داشته باشیم.
محمد جان آریا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد