نگاهی به گذشته وبرنامه ریزی آینده

این وبلاگ برای نسل جوان امروز بازتاب یافته است امید میکنم که دوباره فرهنگ گذشته خویش را با خرد گرایی زنده کنیم

نگاهی به گذشته وبرنامه ریزی آینده

این وبلاگ برای نسل جوان امروز بازتاب یافته است امید میکنم که دوباره فرهنگ گذشته خویش را با خرد گرایی زنده کنیم

خسته شدیم از این نکوهش ها

خسته شدیم از این نکوهش ها!
باز هم تخار شاهد خون بار ترین رویداد شد که این حادثه المناک بیش از ۵۰ کشته وزخمی را برای حکومت کرزی تحفه داد.
اما....
میدانم این بار نیز مانند گذشته  ریس جمهور کشور- سیاست مداران ما- نویسنده ها و تحلیل گران ما- برنامه های تلویزونی- برنامه های شنیداری - رسانه های چاپی - فیس بوکی ها عزیز همه و همه این عمل را نکوهش (محکوم) میکنند. اما کسی پیدا نمی شود که عاملین چنین رویداد ها را شناسایی نموده به سزای اعمال شان برساند.
درین آخرها تخار شاهد چندین حملات انتحاری(کفاندن) بود که جان مطرح ترین شخصیت های کشور را گرفت اما تا هنوز ما شاهد کدام دستگیری افراد که این چنین کار ها را انجام میدهند نیستیم حتی که مقامات حکومت نام کسانیکه در چنین قضایا دست دارند هنوز افشا نکرده اند که کدام کشور  ها در پی این جنایات می باشند؟ اما مردم افغانستان از دست فروش گرفته تا بلندترین شخص حکومت میداند که در پی این رویداد ها کی ها دست دارند.
   یک عنوان را همیشه از دهن مقامات دولت می شنویم که عاملین این رویداد ها = دشمنان افغانستان  هستند = مانند روز روشن هست  هر کسی افراد این کشور را میکشد دشمن مردم ما هست دگر ضرورت نداریم به گفتن این چنین حرف ها  عوام فریبانه بجای اینگونه سخنان باید گفته شود این دشمان افغانستان کی ها هستند؟
این دشمنان افغانستان کی ها هستند که بیش از چهار دهه است آتش جنگ و نفاق را مشتعل ساخته اند؟ این دشمنان افغانستان کی ها هستند که هر روز جوانان کشور را از بین می برند؟

بدبختانه برای مان آشکار گفته نمی شود که دشمن شما همسایه  های شماست .آیا میدانید  این همسایه  های ما که سایه هایشان نمیگذارد آفتاب صلح بر زمین ما بتابد کی هست؟؟؟؟

سد در سد نام از پاکستان وایران در صدر می آید چون این دو کشور شناخت عمیق از افغانستان دارند و از بیخ وریشه ما را می شناسند ضعف های مارا هم میدانند وقوت های ما را نیز تشخیص کرده اند و این ها هستند که کشور ما را توسط جواسیس خویش کنترول میکنند.

پریش دراینجاست:

چگونه انتحاری وارد منطقه می شود؟

کی به انتحاری پناه میدهد؟

کی برای اجرا برنامه انتحار برای انتحاری کمک میکند؟

آیا بدون کمک مقامات دولتی منطقه امکان حمله انتحاری هست یا خیر؟

اگر این پرسش ها پاسخ داده شوند من متقین هستم که نام خیلی از افراد بلند پایه دولتی فاش می شود که بدبختانه این نام ها هر گز فاش نمی شوند.

محمد جان آریا



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد